افسران جنگ نرم به «ژئوپلوتیک خاورمیانه» توجه کنند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» در این جلسه سردار حبیب سعیدفر، استاد دانشگاه، خطاب به فعالان مجازی فضای سایبری بر لزوم توجه افسران جنگ نرم به مقوله جغرافیای سیاسی (ژئوپلوتیک) تاکید کرد و گفت: چگونه میسردار حبیب خطیب فر توانید جریانات سیاسی منطقه را بدون کمترین اطلاعی از ژئوپلوتیک خاورمیانه رصد و تحلیل درست کنید؟ بر این اساس بر فعالان سایبری لازم است که به این مقوله توجه خاصی داشته باشند.

سعیدفر پایه های نظام سلطه را در جهان قطب قدرت نظامی (سلاح)، رسانه و ثروت(پول) برشمرد و افزود: نظام سلطه جهانی آمریکا نیست بلکه آمریکا عاملی برای پیشبرد اهداف نظام سلطه است.

وی خاورمیانه را یک گذرگاه استراتژیکی و اقتصادی دانست و اضافه کرد: که ما در خط مقدم نظام سلطه هستیم چراکه نظام سلطه اگر بخواهد بر کل دنیا تسلط داشته باشد باید بتواند بر خاور میانه تسلط داشته باشد و بر همین اساس نظام سلطه تصمیم می گیرد تا برای تسلط بر خاور میانه با کوچ دادن جهودهای دنیا کشوری جعلی به نام اسرائیل تاسیس کند که در ابتدا بنا بوده است اسرائیل به عنوان یک کمپانی اقتصادی، اقتصاد خاور میانه را تحت کنترل قرار دهد.

این استاد دانشگاه در پایان سخنرانی خود فعالان مجازی را برای مطالعه بیشتر به خواندن کتاب «شوالیه های معبد» و «احساس محاصره» دعوت کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول