کرسی‌های آزاد اندیشی در مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تسنیم، محسن اکبرپور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کرسی های آزاداندیشی یکی از جدی ترین مطالباتی است که مقام معظم رهبری همواره مطرح فرموده اند.

وی افزود: متأسفانه به رغم مطالبه صریح و جدی مقام معظم رهبری، هنوز آن چنان که باید و شاید به آن پرداخته نشده است.

معاون فرهنگی و هنری مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی تصریح کرد: بررسی اهمیت و لزوم برگزاری کرسی های آزاداندیشی می تواند دلایل این مطالبه مهم رهبر فرزانه انقلاب را آشکارتر کند.

اکبرپور با بیان اینکه این طرح در شصت و دومین جلسه شورای مرکزی مرکز با استقبال و اقبال همه اعضا مصوب شد، گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این کرسی آزاد اندیشی در راستای فرمانبرداری از ولایت فقیه گام برداریم.

وی افزود: طبق فرموده امام خامنه ای باید هشیارانه به دنبال حرف نو باشیم اما در این مسیر باید مراقب جهت گیری ها نیز بود.

معاون فرهنگی و هنری مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی تصریح کرد: وظیفه همه است تا در راستای شناسایی جهت تخریب یا جهت ترمیم و تکمیل دقت داشته باشند.

اکبرپور با بیان اینکه کرسی های آزاد اندیشی مطالبه ای از سوی ولایت فقیه است که متأسفانه مورد توجه جدی قرار نگرفته، افزود: لازم است با جدیت بیشتری مطالبات مقام معظم رهبری را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: این کرسی آزاد اندیشی با موضوع «آیا اسلام دین گریه است؟» پنجم آبان ماه در محل مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری مرکز توسعه وبلاگ نویسی دینی خراسان جنوبی گفت: از همه افرادی که علاقه مند به شرکت در این کرسی هستند دعوت می شود تا در این برنامه حضور بهم رسانند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول