شرایط شرکت در «جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا»

به گزارش «وبلاگ نيوز» سازمان هنری رسانه ای اوج با همکاری خبرگزاری تسنیم، حزب الله سایبر، شبکه نصر تی وی، سازمان بشارت و سازمان فضای مجازی سراج، جشنواره «جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا» را برگزار می‌کند.

«چرا مرگ بر آمریکا؟» «چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟»، «آمریکا و عهدشکن»، «آمریکا و خود برتربینی»، «آمریکا و حقوق بشر»، «آمریکا و ظلم»، «آمریکا و اسلام هراسی»، «آمریکا و ایران هراسی»، «آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی»، «آمریکا و استعمار فرانو»، «دموکراسی دروغین در آمریکا«،«آمریکا و دیکتاتوری» و «آمریکا و جنبش 99%» موضوعات این جشنواره است.

جشنواره در دو بخش اصلی و بین‌الملل و بخش جانبی برگزار می‌شود، عکس،پوستر، کاریکاتور از جمله رشته‌های بخش اصلی و وبلاگ‌نویسی از جمله رشته‌های بخش جانبی این جشنواره است و وبلاگ نویس‌ها جهت شرکت در مسابقه باید لینک محتوای خود را ارسال کنند.

آثار محدودیت زمانی تولید ندارند و کلیه آثاری که تا پایان مهلت اعلام شده ارسال شود در مسابقه شرکت داده خواهند شد.

کلیه آثار ارسالی به مسابقه به صورت کتاب، نمایشگاه، و… استفاده خواهد شد و در اختیار برگزار کنندگان خواهد بود.

 مهلت ارسال آثار تا 1 آذر ماه 1392 است و 16 آذرماه اعلام نتایج خواهد بود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی دبیرخانه دائمی این جشنواره، مراجعه کنند؛ اما نکته جالب در این جشنواره بین‌المللی صفحه ثبت آثار آن است که به زبان انگلیسی بوده و برای ثبت نام در بخش وبلاگ‌نویسی نیز از کاربران فایل درخواست می‌کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول