«به نظرم فیس‌بوک مصداق مجرمانه نیست»

به گزارش «وبلاگ نیوز» علی جنتی در حاشیه مراسم ختم مادر محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت:  اینکه فیس بوک از مصادیق مجرمانه محسوب می‌شود یا خیر قابل بحث است.

وی با بیان اینکه این مسئله را کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بررسی می‌کند گفت: هنوز این کمیته بررسی مصادیق مجرمانه تشکیل جلسه نداده است و وقتی تشکیل جلسه داد در این زمینه‌ها صحبت می‌کنیم.

جنتی اضافه کرد: فیس‌بوک یک شبکه اجتماعی است و به نظرم از مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود و کسانی هم که در آن هستند، ارتباطات سالم و درستی دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: من در فیس بوکم با داخل و خارج از کشور در ارتباط هستم و در این روزها نیز در مورد ایام عاشورا با یکدیگر صحبت می کنیم و از نظر من فیس بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست.

انتهای پیام/.

۳ comments

  • رضا

    شما یک تعریف از مصداق مجرمانه بکنید تا من به شما بگم هست یا نیست

  • جواد

    جناب وزیر شما اب میوه تون رو انتخاب کنید

  • مهرداد

    بر این اعتقاد و بر اساس استفاده صحیح و بر اساس قوانین شرع اینها همه وهمه( ماهواره، گوشی موبایل ، فیس بوک ، اینستاگرام و وی چت و توییتر و ….) از وسایل مشترک هستند یعنی هم می توان استفاده ناصحیح و معصیتی کرد و هم می توان استفاده صحیح و صواب و مثاب ازش کرد لذا هم آیات عظام و مراجع بزرگوار و هم جناب وزیر درست می فرمایند ولی اکثرا استفاده غیر صحیح می کنند و همه ما باید برای استفاده صحیح از این امکانات هزینه کنیم و..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول