«درباره VPN بومی و طرح های دیگر بعدا اظهارنظر می‌کنم»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایستنا، دبیر شورای عالی فضای مجازی در اولین حضور رسانه ای خود در پاسخ به وضعیت پروژه هایی نظیر VPN بومی و بازخورد اجرای برخی طرح ها در این شورا گفت: نیاز به برگزاری چند جلسه در شورای عالی فضای مجازی در این خصوص داریم و بعد از آن می شود درباره سرنوشت آنها اظهارنظر کرد.

محمد حسن انتظاری در حاشیه مجمع عمومی عادی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران درباره موضوعاتی از قبیل فیلترینگ و وعده هایی که در راستای کاهش آن داده شده است گفت: این موضوع را باید بررسی کنیم و طی جلسات آتی شورای عالی فضای مجازی و دست اندرکاران این حوزه موضوع را به سرانجام برسانیم.

وی همچنین درباره سیاست های شورای عالی فضای مجازی عنوان کرد: شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی راهبردهای کلان توسعه فضای مجازی را شامل می شود و طی حکمی که مقام معظم رهبری برای تاسیس این شورا ابلاغ فرموده اند باید چهار محور لحاظ شده و راهکارهایی در این راستا تهیه و تدوین شود تا حرکت به سمت تحقق این چهار محور تسهیل شود.

انتظاری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با مباحثی از قبول VPN بومی موافق هستید و اجرای چنین طرح هایی را چطور ارزیابی می کنید گفت: این موضوعات باید بررسی شود و طبعا چند جلسه باید پیرامون آن بگذرد تا بتوانیم راجع به طرح هایی که پیش از این اجرا شده و بازخورد آنها اظهارنظر کنیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول