تاکید کارشناسان بر بی‌فایده بودن تبلیغات در فیس‌بوک و توییتر

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس، وی‌تری نوشت: دیوید بال، مدیر امور بازاریابی شرکت هارلم گلوبتروترز، تصریح کرده که بازاریابی مستقیم در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییر به معنای تلف کردن منابع شرکت‌های تجاری است.

وی که در همایش دریم فورس که از سوی شرکت Salesforce برگزار شده بود، حضور یافته بود مدعی شد که ارسال ایمیل کماکان سودمندترین و نافع‌ترین ابزار بازاریابی محسوب می شود. دیوید بال در این مورد گفت: مردم هنوز ترجیح می دهند که از طریق ایمیل خدمات بازاریابی دریافت کنند.

ایمیل از هر روش دیگری موفق‌تر است و مردم ایمیل را به فیس بوک، پیامک، توییتر و هر چیز دیگری ترجیح می دهند. ما در تلاشیم. اما هنوز در این زمینه به نتیجه دیگری نرسیده ایم.

بال فیس بوک و توییتر را صرفا یکی از ابزارهای تحقیقات در مورد بازاریابی دیجیتال دانست و گفت با استفاده از آنها صرفا می توان اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان کسب کرد.

پیش از این هم برخی شرکت های بزرگ خودروسازی و حتی فناوری اعلام کرده بودند از صرف هزینه برای تبلیغات در فیس بوک خودداری خواهند کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول