پروفایل‌های آتلیه‌ای برای خودنمایی و فریب دیگران

به گزارش «وبلاگ  نيوز» و به نقل از فارس، سرگرد عباس علی کسانی اظهار داشت: برخی افراد صفحات شبکه‌های اجتماعی خود را به نمایشگاه عکس و آلبوم خصوصی تبدیل کردند و در بررسی پروفایل تعدای از کاربران مشخص شد بیشتر عکس‌های این پروفایل‌ها آتلیه‌ای بوده و روی آنها رتوش و عملیات تزئینی انجام شده است.

وی در ادامه بیان داشت: علت این گونه رفتارها خودنمایی و به موازات آن فریب دیگران است، چرا که چهره عادی این افراد تفاوت بسیاری با تصویر آنها در صفحات شبکه‌های اجتماعی دارد، برخی کاربران بر اساس این تصاویر علاقمند به برقراری رابطه عاطفی با صاحبان پروفایل‌ها می‌شوند.

به گفته وی کسانی، دوام این ارتباطات به رابطه حضوری و دیدارهای بعدی منجر می‌شود در حالی که بعد از اولین ملاقات می‌توان ارزیابی کرد که فرد در چه شرایط روحی قرار می‌گیرد چرا که شخصی را که ملاحظه می‌کند تفاوت زیادی با تصویرش دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: برخی از جوانان وقتی در یک رقابت تصویری قرار می‌گیرند مبالغی را برای عکسبرداری هزینه می‌کنند تا عکس مطلوب را در صفحه خود قرار دهند. اینگونه هزینه‌های بی جا، بر اقتصاد فردی و خانوادگی فشار وارد کرده و اسراف قلمداد می‌شود.

سرگرد کسانی به جوانان توصیه کرد فریب این تصاویر را نخورند و ارتکاب اینگونه اعمال از سوی برخی افراد نماد بارز فریبکاری است.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول