مسابقه وبلاگ نویسی «سبک زندگی اسلامی» برگزار می‌شود

به گزارش «وبلاگ نیوز» ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب اعلام کرده است با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره «سبک زندگی اسلامی» مسابقه وبلاگ نویسی را با محوریت این موضوع برگزار می کند.

سفارش حضرت علی(ع) درباره تربیت فرزند، سفارش اهل بیت (ع) درباره احترام به حقوق دیگران، راهکارهای رواج سبک زندگی اسلامی در بین مردم، سفارش اهل بیت(ع) در مورد احترام به پدر و مادر، سفارش اهل بیت در مورد صبر بر مشکلات و سختی ها و راه کارهای احترام به قانون، از جمله موضوعات این مسابقه است.

مهلت ارسال آدرس وبلاگ تا 17 آذر ماه سال جاری اعلام شده است و علاقه مندان می‌توانند با استفاده از سامانه پیام کوتاه دبیرخانه به شماره 660007191 ارتباط برقرار کنند.

شرکت کنندگان برای شرکت در این مسابقه باید نشانی مشخصات خود و وبلاگشان را به رایانامه  sepah.darab@chmail.ir ارسال کنند.

زمان ارسال آثار تا 17 آذر اعلام شده است و بدیهی است به آثاری که پس از این تاریخ ارسال شود، امتیازی تعلق نمی گیرد و شرکت کنندگان باید تا تاریخ ذکر شده نشانی وبلاگ خود را به سامانه پیام کوتاه دبیرخانه ارسال کنند.

درج پیوند به سایت پایگاه اطلاع رسانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب  در وبلاگ الزامی‌می‌باشد و هر فرد فقط میتواند یک وبلاگ در مسابقه شرکت دهد.

شرکت کنندگان باید در ابتدا مشخصات حقیقی خود و نه مشخصات مستعار خود را به پست الکترونیک دبیرخانه ارسال نمائید و تا تاریخ ذکر شده آدرس وبلاگ خود را به سامانه پیام کوتاه دبیرخانه ارسال نمایند.
انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول