مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع «مباهله»

به گزارش«وبلاگ نیوز» موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان کرمانشاه  با توجه به اهمیت موضوع مباهله  و آشنایی هرچه بیشتر با این واقعه تاریخ اسلام اقدام به برگزاری، مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع مباهله می نماید.

تاریخ مباهله (روز ، ماه ، سال)، افرادی که در مباهله شرکت داشتند، مکان مباهله (مباهله کجا بوده و الان آن مکان چه آثاری دارد؟ پیداست یا پنهان)، علل و سوابق رخداد مباهله چه بوده ؟، در مباهله چه ارزشهایی به نمایش گذاشته شده ؟، چه کسانی درخواست کنندگان مباهله بودند وچه کسانی و به چه علت از مباهله انصراف دادند؟ و نظر قرآن درباره مباهله  موضوعات این مسابقه است.

عنوان وبلاگ مرتبط با موضوع مسابقه باشد، آدرس سایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در قسمت پیوند های وبلاگ بصورت لینک درج گردد و در بخش معرفی وبلاگ، عنوان ویژه شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با موضوع مباهله قید شود.

علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند آثار خود را  با ذکرعنوان وبلاگ، مشخصات فردی شامل(نام و نام خانوادگی،کدملی و تلفن تماس) از تاریخ اول تا۲۰دی‌ماه سال جاری به آدرس stek.Anformatic@gmail.com ارسال کنند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به تبیان کرمانشاه مراجعه  و یا  با  شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۵۵۱۳۰  جناب آقای مهندس مهدی اشرفی تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول