حضور مقامات سیاسی در شبکه‌های اجتماعی

این روزها اخبار زیادی در خصوص حضور وزرا و مقامات سیاسی در شبکه های اجتماعی می شنویم. اگر موضوع از این وضعیت نظری و تئوریک جلو تر هم نرود، باز هم جای خوشبختی و شکر دارد.

9 سال است که تیم ما روی یک شبکه اجتماعی داخلی کار می کند و از دالان خطر ها ، شکایت ها ، خلاءهای قانونی ، پاسخگویی به نهاد های مرتبط و غیر مرتبط ، برچسب های نا عادلانه و … به مشقت و امید گذشته است و امروز در انتهای این دالان تاریک، نور و روشنایی بر جهل و تاریکی غلبه کرده است.

امروز دیگر بر روی سایت آپارات و کلوب می توانیم مقامات عالی یا ارشد سیاسی کشور را مانند وزیر ارتیاطات و فن آوری اطلاعات و یا ریس مجمع تشخیص مصلحت نظام ببنیم که برای ارتباط دو سویه با مردم و دریافت بازخوردهای مستقیم آنها به فعالیت می پردازند. امروز دیگر عضویت در یک شبکه اجتماعی داخلی یا خارجی یکی از ابعاد لاینفک حیات سیاسی ، فرهنگی و حتی تجاری اشخاص حقیقی و حقوقی است.

برای نمونه تمام سفارت خانه های ایالات متحده آمریکا می دانند چه مطلبی را در چه روزی برای چه کشوری با چه استانداردی توییت کنند. امروز دیپلماسی عمومی دیجیتالی برای اهل سیاست و مدیریت مشتریان دیجیتالی برای اهل تجارت به یک ابزار جدی جابه‌جایی قدرت در بازار موضوعات مختلف تبدیل شده است.

امیدوارم با اتفاقات اخیر ایرانیان نیز پا به پای بقیه از این ابزار مدرن حداکثر استفاده را ببرند. و ما نیز به عنوان یک سرویس دهنده داخلی حداکثر تلاش خود را برای ساخت زبر ساخت مناسب و در خور شأن مردم کشورمان، انجام خواهیم داد.

محمدجواد شکوری‌مقدم

انتهای پیام/.

توضیح: این یک یادداشت و منعکس کننده نظر شخصی نویسنده است. در صورتی که نظری غیر از این دارید، از این طریق حرف‌های خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول