یادداشت‌های یک وبلاگ‌نویس؛ سوژه نوروزی رسانه ملی

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از تسنیم، به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» گفت: داستان «یادداشت‌های یک زن خانه دار» در یک آپارتمان رخ می‌دهد که تمامی اعضا خانواده در یک ساختمان زندگی می‌کنند و قهرمان اصلی داستان دختری به نام شیوا فارغ التحصیل رشته روانشناسی است که با ایجاد یک وبلاگ  و اتفاقات و تجربیاتی که در زندگی خود و اطرافیانش رخ می‌دهد را به اشتراک می‌گذارد و خوانندگان وبلاگ خود را به تعامل وا می‌دارد.

عفیفه گفت: این سریال در 45 قسمت، 35 دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز تهیه و تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر این سریال در مرحله  پیش تولید و طراحی صحنه قرار دارد  و امیر زاغری طراحی صحنه این سریال را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: 15 قسمت اول این سریال در ایام نوروز پخش می‌شود  و علاقمندان قسمت‌های بعدی این سریال را می‌توانند پس از عید نوروز دنبال کنند. علیرضا کاظمی‌پور سرپرست نویسندگان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه دار» است و هنوز بازیگران آن مشخص نشده‌اند.

عفیفه به مضمون این سریال اشاره کرد و گفت: ما در این مجموعه سعی می‌کنیم با رویکردی علمی و روانشناسانه به روابط بین آدم‌ها بپردازیم وبا همین رویکرد شخصیت‌های سریال را طراحی کردیم و در قالب کمدی و طنز به روایت داستان می‌پردازیم.

وی افزود: در موقع نگارش فیلم‌نامه از نظریات علمی کارشناسان بسیاری استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم مضمون اصلی داستان را که مهارت‌های زندگی است به خوبی بیان کنیم.

عفیفه در پایان گفت:«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» مجموعه‌ای است که داستان‌های آن با یکدیگر تفاوت دارد.

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما تهیه می‌شود و تاکنون افشین احمدی به عنوان مدیر تصویربرداری، محمدرضا رستمی برنامه‌ریز، امین پیرحیاطی دستیار کارگردان به عنوان عومل این سریال انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/.

One comment

  • روانشناسی و وبلاگ نویسی و تماشای یک سریال خوب اینها همه چیزهایی است که من به آنها علاقه دارم.فکر کنم فیلم خوبی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول