بخش درآمدی شورایعالی فضای مجازی حذف شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خانه ملت، رمضانعلی سبحانی فر درباره جزئیات جلسه دیروزکمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در جلسه دیروز بودجه و اعتبارات شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور محمد حسن انتظاری دبیر شورایعالی فضای مجازی و دونفر از معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارشناسان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مورد مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، خوشاب، جوین و ششتمد در مجلس شورای اسلامی افزود: برای شورایعالی فضای مجازی در لایحه بودجه 93 درآمد در نظر گرفته شده بود اما از آنجایی که شورای یاد شده فعالیت اجرایی ندارد و وظیفه سیاستگذاری دارد، تصمیم به حذف بخش درآمدی این شورای گرفته شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برای شورایعالی فضای مجازی تنها باید بخش هزینه ای در نظر گرفته شود، گفت: علی رغم اینکه در لایحه بودجه برای این شورا درآمد در نظر گرفته شده اما نباید مشمول بخش شود؛ لذا اصلاحات لازم صورت گرفت که گزارش آن سه شنبه به کمیسیون صنایع و معادن ارسال می شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: شورایعالی فضای مجازی از محل درآمدهای مخابرات می تواند هزینه های جاری خود را تامین کند.

وی همچنین گفت: دراین جلسه  کمیته ارتباطات نیز اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور معاون برنامه ریزی و معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول