موفق‌ترین برندهای 2013 در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از ايت آناليز، سایت mashable.com هفته گذشته گزارشی از موفق‌ترین برندها در رسانه‌های اجتماعی در سال 2013 منتشر کرد که بر این اساس موفق‌ترین برند سال در این رسانه‌ها، سامسونگ موبایل شناخته شد. سامسونگ برند موفق سال 2013 در رسانه‌های اجتماعی است که در فیس‌بوک، یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی جزو ده برند اول بوده است. اگر چه سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی خاص محبوب‌ترین برند تجاری نبوده اما توانسته نزدیک به 16 میلیون دنبال کننده در دوازده ماه گذشته جذب نام تجاری خود کند.

Samsung Mobile
سامسونگ بیش از 80 شرکت زیر مجموعه با فعالیت‌های مختلف دارد که طی سال‌های گذشته بخش موبایل بیش از دیگر بخش‌ها فعال و موفق بوده است. سامسونگ که محبوبیت سال 2013 خود را به خاطر تولید و عرضه گالکسی S4 به دست آورده بیش از 14 میلیون طرفدار در فیس‌بوک دارد. در توییتر نیز بیش از 4 میلیون کاربر این برند را دنبال می‌کنند و فیلم‌های مربوط به Samsung Mobile در یوتیوب بیش از 86 میلیون بازدید کننده داشته است.

Walt Disney
والت دیزنی 90 ساله یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای و انیمیشن‌سازی در
جهان است.
این شرکت که توسط دو برادر به نام‌‌های والت و روی دیزنی تاسیس شد، توانست در مدت کوتاهی تبدیل به استودیوی انیمیشن‌سازی محبوب‌ترین کارتون‌ها
شود.
این برند دوست داشتنی که کوچک و بزرگ در تمام دنیا به آن علاقه دارند، در سال 2013 دومین برند موفق و محبوب در شبکه‌های اجتماعی شناخته شد. والت دیزنی محبوبیت خود را در شبکه‌های اجتماعی مدیون شبکه Sina Weibo است. Sina Weibo یک سرویس میکروبلاگ‌نویسی
چینی است.
این کمپانی در سرویس میکروبلاگ‌نویسی Sina Weibo چینی نزدیک به یک میلیون و در فیس‌بوک بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارد.

National Geographic

نشنال جئوگرافی را دوستداران حیات وحش، عکاسان و جهانگردان خوب می‌شناسند. این سایت که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌های فعال در حوزه حیات وحش و طبیعت است، زیباترین عکس‌ها را از سراسر جهان منتشر می‌کند. علاوه بر سایت، نشنال جئوگرافی دارای مجلات معروفی است که در بیشتر کشورهای دنیا منتشر می‌شود. مسابقه عکاسی که نشنال جئوگرافی هر سال برگزار می‌کند یکی از معروف‌ترین مسابقات عکاسی دنیاست.
حالا نشنال جئوگرافی سومین برند موفق و محبوب سال 2013 در رسانه‌های اجتماعی نیز شده است. این برند بیشترین محبوبیت را در یوتیوب کسب کرده است. ویدیوهای نشنال جئوگرافی در یوتیوب بیش از 160 میلیون بار در سال 2013 دیده شده است.

Nike
شاید فکر کنید یکی از معروف‌ترین برندهای ورزشی نیازی به تبلیغ ندارد. اما نایک اینطور فکر نمی‌کند و دست از تبلیغ و اطلاع‌رسانی بر نداشته است. این برند محبوب ورزشکاران و اسپرت پوشان امسال در رسانه‌های اجتماعی، چهارمین برند موفق و محبوب شده است. فیلم‌های مربوط به تبلیغات و محصولات نایک در یوتیوب بیش از 50 میلیون بار طی سال 2013 دیده شده است.

google
گوگل را چه کسی نمی‌شناسد؟ شاید با توجه به این میزان کارایی برای کاربران اینترنت در سراسر دنیا، گوگل باید اولین برند محبوب و موفق در رسانه‌های اجتماعی می‌شد. اما گوگل، در لیست موفق‌ترین و محبوب‌ترین برندها در شبکه‌های اجتماعی سال 2013 روی سکوی پنجم ایستاده است.
گوگل که در سال 2013 بیشتر اخبارش پیرامون عینکش بود و مورد توجه بسیاری از مردم در سراسر دنیا نیز قرار گرفت، بیش از 3 میلیون علاقه‌مند در فیس‌بوک در سال 2013 داشته و حدود 15 میلیون دنبال کننده در سایر شبکه‌های اجتماعی دارد.

Coca Cola
کوکاکولا؛ نوشیدنی نوستالژیک مردم دنیا. حالا سال‌هاست نوشابه کوکاکولا توی قوطی‌های فلزی کوچک روانه بازار می‌شود اما نوشابه شیشه‌ای کوکاکولا هنوز یادآور خاطرات خوب گذشته است و بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند نوشابه شیشه‌ای بخورند تا نوشابه قوطی‌ای.
کوکاکولا که ششمین برند موفق و محبوب در لیست ماشابل است، از سوی بیش از 15 میلیون علاقه‌مند در صفحه فیس‌بوک دنبال می‌شود و کانالش در یوتیوب بیش از 58 میلیون بازدیدکننده طی سال 2013 داشته است.

Mtv
این شبکه تلویزیونی که مورد علاقه دوستداران موسیقی در دنیاست و بزرگ‌ترین رویداد موسیقی دنیا یعنی Music Award را در ماه آگوست برگزار می‌کند 10 میلیون دنبال‌کننده در فیس‌بوک، توییتر و گوگل پلاس دارد.

Facebook
اما رتبه پدر شبکه‌های اجتماعی چند است؟ فیس‌بوک هشتم شده. بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا، رتبه هشتم را در بین برندهای محبوب سال 2013 به دست آورده است. این کمپانی بیش از 16 میلیون علاقه‌مند در صفحه‌اش در سال 2013 داشته است.

Instagram
اینستاگرام؛ سرویس محبوب عکاسان آماتور و حرفه‌ای و عکس دوستان. این سرویس که امسال با رونمایی از سرویس آپلود ویدیو و این اواخر سرویس ارسال پیام خصوصی در صدر توجه علاقه‌مندان به عکس و عکاسی قرار گرفته، نهمین برند محبوب سال 2013 است که بیش از 16 میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی طی سال 2013 داشته است.

Youtube
دهمین برند سال 2013 یوتیوب است؛ سرویس به اشتراک گذاری ویدیو. یوتیوب در گوگل پلاس بیش از 3 میلیون علاقه‌مند در سال 2013 داشته است.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول