نام‌نویسی در مسابقه وبلاگ‌نویسی «انقلاب ما» آغاز شد

به گزارش «وبلاگ نیوز» مسابقه وبلاگ‌نویسی «انقلاب ما» توسط شبکه وبلاگ‌نویسی نقل قول و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، به مناسبت ایام دهه فجر برگزار می کند.

این مسابقه با هدف پاسداشت شهدای انقلاب اسلامی و ارائه دست آوردهای انقلاب اسلامی پس از گذشت سه دهه از آن برگزار می‌گردد و دارای ۶ محور و ۶ بخش اصلی و جانبی است.

انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی و قدس، انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار، انقلاب اسلامی و آزادای(دموکراسی) و انقلاب اسلامی و شهادت طلبی محورهای این مسابقه است.

یادداشت و مقاله، مستند و کلیپ، عکس و پوستر و شعر بخش‌های اصلی و کوتاه نوشت و پادکست صوتی بخش جانبی محسوب می‌شوند و مهلت ارسال آثار از تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۲ تا تاریخ ۲۲ بهمن ۹۲ است.

حتما قبل از شرکت در مسابقه باید وبلاگ در سایت نقل قول ثبت شود، همچنین ارسال لینک دقیق مطلب منتشر شده در وبلاگ ضروری بوده و علاقمندان شرکت در مسابقه باید مشخصات دقیق در فرم ارسال اثر را تکمیل نمایند.

ابتکار عمل و نوآوری، استفاده از مفاهیم تاثیرگذار در اثر و رعایت اصول فنی مربوط به هر بخش (مثلا در مقاله رعایت اصول نگارشی) از امتیازات خاص در بخش داوری است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول