برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی «فجرنویس» به مناسبت دهه فجر

به گزارش«وبلاگ نیوز» جشنواره وبلاگ‌نویسی«فجرنویس» به همت قرارگاه فضای مجازی ناحیه کربلا و به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند تا ۹۲/۱۱/۱۸ نسبت به راه اندازی وبلاگ اقدام نمایند، همچنین وبلاگ‌هایی که قبل از این تاریخ راه اندازی شده‌اند نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

شرکت در این دوره از مسابقات، هیچ گونه محدودیتی از قبیل سن، تحصیلات،جنسیت و … ندارد و درج حداقل ۱۰ پست در هر وبلاگ ضروری است.

ایام الله دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، حجاب و عفاف، ارزش والای زن مسلمان ایرانی، افشای جریان‌های انحرافی و عرفان های نوظهور، فرهنگ انتظار و امید به فردا، جنگ نرم و دشمن شناسی، امر به معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی، پیشرفت‌های هسته‌ای و میزان و هدف دخالت کشورهای غربی و قرآن و معنویت، موضوعات و محورهای این جشنواره است.

وبلاگ‌هایی که موضوعات جدید و تحلیلی در زمینه انقلاب اسلامی، بصیرت و ولایت، نقش مردم در انقلاب و بعد از آن، نقش انقلاب اسلامی در تحولات منطقه، عکس مناسب و … از امتیاز ویژه برخوردارند.

درج لینک  www.karbala.ghasam.ir در وبلاگ‌های ایجاد شده الزامی است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ناحیه مقاومت بسیج کربلا مراجعه نمایند.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول