«درفضای حقیقی شما را نیافتیم، در فضای مجازی به دنبالتان می‌گردیم»

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از مجله مهر، حجت‌الاسلام رضا بازیار، امام جمعه شهرستان زیرین‌دشت استان فارس است که این روزها با حضور در Whats APP به رسانه ها راه پیدا کرده است. او با تنظیم متنی حضور خود در این شبکه اجتماعی و تمایل خود برای ایجاد ارتباط با جوانان را این طور اعلام کرده است: «جوانان عزیز: ما در فضای حقیقی شما را نیافتیم، به دنبال شما در Whats APP آمده‌ایم با شماره… با بنده کانکت شوید، هر شب 21 الی  22پاسخگوی شما هستم».

این خبر را روزنامه اعتماد منتشر کرد و نوشت که مرکز این شهرستان، شهر حاجی‌آباد بوده و جمعیت این شهرستان طبق سرشماری سال 1390  برابر با 69438 نفر بوده است.

1شهاب مرادی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم یکی از روحانیون فعال در فضای مجازی است که البته این روزها اینستاگرام او فالوئرهای زیادی دارد. 12131 نفر صفحه شخصی او را در این شبکه اجتماعی دنبال می کنند و او البته تنها سه نفر را دنبال می کند. شهاب مرادی تا کنون 176 پست در اینستاگرام داشته که عکس هایی از جلسه ها، عکس های شخصی، مناظر طبیعی و مکان های مذهبی در میان آنها دیده می شود.

2

اما پیش از این، شخصیت های مذهبی و سیاسی دیگری هم عضو شبکه های اجتماعی شده بودند. به خصوص اینستاگرام که به نظر می رسد بعد از فیس بوک و توییتر طرفداران بیشتری در میان چهره های سرشناس دارد.

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر و اینستاگرام بسیار فعال است؛ 14902 نفر حسن روحانی را در اینستاگرام دنبال می کنند و در صفحه شخصی او عکس هایی از دیدارها و مراسم مختلف به اشتراک گذاشته می شود. صفحه اینستاگرام روحانی وقتی با استقبال شدید کاربران مواجه شد که او مدتی بعد از ریاست جمهوری اش تصاویری از کوهنوردی خود با لباس ورزشی را منتشر کرد.

3آیت الله هاشمی رفسنجانی هم در شبکه اجتماعی ایرانی کلوب عضویت دارد. 7 ماه پیش صفحه سایت شخصی او در این شبکه ایجاد شده و تصاویری از دیدارهای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عکس های قدیمی تر او در این صفحه دیده می شود.

4

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول