پلیس فتا «همیار» استخدام می‌کند

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پانا، سرهنگ اسدا… زحمتکش رییس پلیس فتا استان کرمانشاه اظهار داشت : پلیس فتا در نظر دارد کلاس های آموزشی در زمینه امنیت در فضای مجازی  برای دانش اموزان برگزار کرده و آنها  را با خطرات و مسائل امنیتی موجود در فضای مجازی آشنا کند، همچنین با همکاری آموزش و پرورش دوره های آموزشی ضمن خدمت برگزار کرده و علاوه بر این ابلاغیه ای به استان و شهرستان های اطراف صادر می شود تا مدارسی که علاقه مندند با پلیس فتا تماس گرفته و جهت برگزاری دوره های آموزشی اعلام  آمادگی نمایند .

وی افزود : در این راستا پلیس فتا به سوالات دانش آموزان نیز پاسخ می دهد و همچنین از دانش آموزان به عنوان همیار پلیس در فضای مجازی استفاده می کند.

وی یادآور شد : دانش آموزان علاقه مند به فعالیت در این حوزه می توانند به مرکز پلیس فتا مراجعه کرده و با همراه داشتن مدارک شناسایی خود به عنوان همیار پلیس افتخاری جذب شوند.

این مقام مسئول در ادامه گفت : کسانی که علاقه به فعالیت در این حوزه دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت پلیس فتا مراجه کنند و یا از طریق ایمیل info@cyberpolice.ir با این مرکز مکاتبه  داشته باشند ، همچنین می توانند با شماره 2182429-0831 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول