«نفیسه روشن» حضورش در شبکه‌های اجتماعی را تکذیب کرد

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، «نفیسه روشن» بازیگر نقش «بهار» در سریال اینترنتی«نفوذ» گفت: «بهار» در فصل دوم همان بهار فصل اول بوده و قصه این دو فصل به هم مربوط می شود.

وی ادامه داد: بهار دانشجوی رشته کامپیوتر بوده و در این زمینه بسیار مهارت دارد و درگیر یک سری مسائل شده و با پلیس امنیت «فتا» در پروژه ای همکاری می کند.

روشن در خصوص فیلمنامه سریال اینترنتی «نفوذ» اظهار داشت: آرش تیمورنژاد در این زمینه بسیار باهوش و بادقت بود در فصل اول کمی ترس و استرس درخصوص چیستی سریال اینترنتی داشتم اما خداراشکر ترسم اشتباه بود و «نفوذ» با موفقیت همراه شد و در حال حاضر منتظر فصل سوم هستم.

این بازیگر تصریح کرد: گروه مدت ها برای ساخت سریالی کار می کنند اما بعضی افراد نکات منفی کار را می بینند،در صورتی که برای ساخت یک اثر گروهی زحمت کشیدند افراد منتقد نکات مثبت و هدف آنها را نیز ببینند.

روشن در خصوص تفاوت سریال اینترنتی با تلویزیونی بیان کرد: سریال «نفوذ» نخستین سریال اینترنتی ایران است و بازیگران خوبی در آن ایفای نقش کردند که هر کدام از آنها در سریال ها چهره هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه «نفوذ» بودجه محدودی داشت اما عوامل با تمام وجودشان کار کردند ما این سریال را با با نیت پربیننده بودن ساختیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

این بازیگر ضمن اشاره به استقبال مردم از «نفوذ» گفت: سریال «نفوذ» به اطلاعات عمومی خودم در مورد مسائل اینترنتی افزود ولی ناراحت و متاسفم از اینکه این اتفاقات در فضای مجازی رخ می دهد و امیدوارم در فضای غیر از اینترنت نیز چنین سریال هایی پخش شود تا مردم بیشتر حوس خود را جمع کنند.

وی ادامه داد: از این موضوع متاسفم که برای من در فیس بوک و اینستاگرام صفحه های قلابی باز کردند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: من در هیچ صفحه اجتماعی عضو نیستم و وقتی که همچنین اتفاقی برای من بازیگر می افتد، دسترسی به جایی ندارم،  هیچکس به کمک بازیگرانی که از نامشان سو استفاده شده نمی آید.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول