«نباید فضای مجازی را نادیده بگیریم»

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی عنوان كرد: فضاهای مجازی پربیننده ترین و پر استفاده ترین فضاهای تبلیغی در حال حاضر در سطح دنیا هستند و به این دلیل باید با برنامه ریزی و آشنایی بتوانیم از این فضاها استفاده مطلوبی داشته باشیم.

مسعودی در ادامه تاکید کرد: در فضای مجازی تعداد مستمعان بیشتر است به همین منظور روحانیون باید با فضاهای مجازی ارتباط بیشتری داشته باشند تا بتوانند در زمینه تبلیغ برای دین از این فضاها استفاده کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر نباید تاثیر فضای مجازی را نادیده بگیریم چرا که جوانان در جامعه با فضاهای مجازی بیشتر ارتباط دارند، روحانیون باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند و با نشر احکام و دستورات دینی در فضای مجازی زمینه حضور جوانان را بیشتر از گذشته در این فضا فراهم کنند.

مسعودی در پایان تصریح کرد: با راه اندازی پرتال مساجد توسط سازمان تبلیغات اسلامی امروز فضایی بازتر از فضای مجازی در اختیار جوانان قرار گرفته است این پرتال فضای بسیار ارزشمن را در اختیار مردم به خصوص جوانان در جامعه قرار می دهد که ضمن بهره گیری از این فضا جوانان بتوانند ارتباط خوبی با مساجد برقرار کنند.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول