اولین میزگرد وبلاگ نویسان شادگان برگزار شد

به گزارش «وبلاگ نيوز»، اولین میزگرد وبلاگ نویسان شادگان در آخرین روزهای سال 92 در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با مدیریت احمد عامری مدرس و با حضور عبدالله تمیمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، عبدالزهرا سنواتی فرماندار و نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار برگزار شد.

در این میزگرد عبدالله تمیمی در سخنانی کوتاه از رسانه ها به عنوان وجدان بیدار اجتماع یاد کرد و بر رعایت بی طرفی و حفظ استقلال خود تاکید کرد .

عبدالزهرا سنواتی فرماندار شادگان، نیز با انتقاد از برخی از وبلاگهای مخرب تاکید کرد که به جای تخریب به ارائه راهکار بپردازید و مسئولین را در مسیر خدمت به مردم همراهی کنید و بدانید که برچسب زدن و تهمت و افترا ، علاوه بر عذاب اخروی باعث بروز آلام دنیوی نیز خواهد شد.

در ادامه این میزگرد، احمد عامری مدرس سمینار گفت : شادگان نسبت به قدمت و فرهنگ دیرینه اش در فضای مجازی مطرح نیست و در حد چند وبلاگ محلی که مرتب همدیگر را تخریب کرده یا مشغول خود زنی‌اند ، در جا می زند که جا دارد با تلاش بیشتر و شناسایی داشته های منحصر به فرد منطقه ، از شادگان تصویر مثبت و زیبایی ( آنچنان که هم اکنون زیبایی های بکر و بزرگانی والامنش دارد ) ترسیم کنید.

وی در پایان از وبلاگ نویسان خواست: با تشکیل انجمن وبلاگ نویسان شادگان کمک کنیم از شادگان در جهان مجازی وجهه ی زشتی بجا نگذاریم تا زمینه ساز اعتمادسازی و آشتی دیگران با شادگان شویم .

انتهاي پيام/.

One comment

  • اخه شما بهم نمیگید با کدوم نت وبلاگ میسازید واقعا با این نتی که شادگان داره کی سر میزنه حالا بگیم وای فای مگه چندتا وای فای دارن که به وبلاگ ها بیان در کل خواستم بگم کلاسهای وبلاگ نوسی بیخوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول