فعالیت‌ها و امکانات جدید سرویس‌دهنده‌های وبلاگی

به گزارش «وبلاگ نیوز»،‌ جامعه مجازی جوان بلاگ راه‌اندازی شد.

کاربران جوان‌بلاگ پس از ورود به پنل کاربری خود به راحتی می‌توانند از جامعه مجازی پیشرفته جوان بلاگ استفاده کنند.

همچنین آلبوم تصاویر، ساخت صفحات جدا، آپلود کردن تصویر و ویدئو و موسیقی و به اشتراک گذاری آن‌ها، برچسب‌گذاری تصاویر برای شناخت افراد، چت آنلاین و … از ویژگی‌های اصلی جامعه مجازی جوان بلاگ به شمار می‌رود.
ورود به پرتال زیگور با اطلاعات کاربری پرشین بلاگ
کاربران پرشین‌بلاگ از این پس به راحتی می‌توانند برای عضویت در سرویس زیگور از حساب کاربری پرشین‌بلاگ خود استفاده نمایید. برای استفاده از این سرویس و عضویت در زیگور با استفاده از نام کاربری و رمز عبور پرشین‌بلاگ خود می‌توانید وارد این صفحه شوید.دسترسی به نظرات هر پست به صورت مجزا

کاربران نی‌نی وبلاگ برای دسترسی به نظرات هر پست به صورت جداگانه به منوی کاربری خود رفته، بخش مدیریت وبلاگ را باز کرده و بر روی مدیریت مطالب قبلی کلیک فرمایند.

از امکانات جدید این بخش می‌توان به مشاهده تعداد نظرات هر پست و ویرایش آن‌ها به صورت جداگانه، جستجو در بین عناوین مطالب وبلاگ و کلیک بر روی عنوان مطلب و مشاهده پست مربوطه در وبلاگ اشاره کرد.

اطلاعیه دعوت به همکاری دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران

دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علميه خواهران به منظور ارتقاء كيفی و بهبود سطح علمی طلاب‌ در زمينه كامپيوتر و فناوری اطلاعات،‌ خصوصاً وبلاگ و همچنین جذب نماینده استانی (شهرها و مدارس)، از بين طلاب علاقه‌مند،‌ همكار افتخاری می‌پذيرد.

داوطلبين می‌توانند مشخصات خود را شامل نام،‌ نام خانوادگی، تلفن همراه،‌ شهر و نام مدرسه (مركز) خود را به ايميل online@whc.ir و يا از طريق پيامك به شماره 30002144000618 آمادگی خود را اعلام نمايند تا هماهنگی‌های لازم صورت پذيرد.

لازم به ذکر است، موارد مطلوب برای همکاری شامل موارد نماینده دفتر فناوری در استان (شهر یا مدرسه)، تعامل و پشتيبانی و حمايت فكری و ارتباط با طلاب استان (شهر يا مدرسه)، معرفی وبلاگ‌نويسان فعال و برتر استان (شهر يا مدرسه) به دفتر فناوری، تشويق طلاب به ايجاد وبلاگ و برگزاری دوره‌های آموزشی با همكاری دفتر فناوری و اطلاع‌رسانی طرح و برنامه‌های مناسبتی و مهم در سامانه به طلاب استان (شهر يا مدرسه) با همكاری دفتر فناوری می‌باشد.

چنانچه فردی در یک یا تمامی موارد فوق بتواند در حد توان خود با دفتر فناوری همکاری داشته باشد، اعلام آمادگی نماید و کلیه طلاب در سطوح مختلف می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

به داوطلبين انتخاب شده جهت همكاری،‌ يكسال اينترنت رايگان از سوی دفتر فناوری اهدا می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول