تکذیب احضار زاکربرگ به دادگاه

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از دنیای اقتصاد، علی القاصی مهر، درباره شایعه احضار مدیرعامل فیس‌بوک به دادگاه گفت: البته یک سری شکایات از افراد خصوصی نسبت به فیس بوک درخصوص انتشار برخی تصاویر و فیلم‏ ها وجود دارد.

وی همچنین موضوع فیلترینگ «واتس اپ» و نرم افزار «اینستاگرم» توسط یک قاضی شیرازی را هم تکذیب کرد و افزود: هیچ گونه فیلترینگی در این زمینه تاکنون نداشته‏ ایم.

این مقام قضایی ادامه داد: البته در این رابطه نیز شکایت‏ هایی از این سایت‏ ها در زمینه کلاهبرداری‏ های اینترنتی توسط برخی‏ یا انتشار تصاویر غیراخلاقی وجود دارد که شاکیان خواستار شناسایی عوامل آن شده ‏اند.

وی با تاکید بر اینکه در این خصوص هم دستور فیلترینگی صادر نشده است، گفت: در حال رسیدگی به شکایات افراد در این زمینه هستیم. این مقام قضایی یادآورشد: شکایات افراد خصوصی از فیس بوک و مدیر اجرایی «واتس اپ» و نرم افزار «اینستاگرم» در دو شعبه ویژه رایانه‏ ای شیراز در دست بررسی است.

پیش از این «خبرگزاری دانشجو» به نقل از روح‌الله مومن‌نسب، خبر از احضار زاکربرگ به دادگستری شیراز داده بود. این خبر بازتاب گسترده‏ای در سطح جهانی داشت و بسیاری از خبرگزاری‏‌ها و سایت‏‌های تکنولوژی انگلیسی زبان آن را پوشش دادند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول