انتقاد خطیب جمعه مشهد از رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، خطیب جمعه مشهد در نماز جمعه نهم خردادماه در این شهر گفت: من با حمله رسانه‌ها و افراد مختلف جا نمی‌زنم و همچنان سر جایم ایستاده‌ام و می‌گویم شبکه‌های اجتماعی و ماهواره بایستی کنترل و یا ممنوع شوند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به شبکه‌های اجتماعی بیان کرد: صاحب فیس‌بوک یک صهیونیست است و صیهونیست‌ها بی‌دلیل میلیاردها دلار پول برای یک شبکه اجتماعی پرداخت نمی‌کنند اما این شبکه اجتماعی کارش دشمنی با پیغمبر است.

خطیب جمعه مشهد با تأکید بر اینکه ما قصد تضعیف کسی را نداریم، به سخنان رییس جمهور در 27اردیبهشت‌ماه در خصوص لزوم رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی و حضور فارسی‌زبانان در این شبکه‌های اجتماعی، ادامه داد: این درست نیست حرف‌هایی که زمانی ادبیات کسانی بود که قصد داشتند یک عده بی‌دین را دور هم جمع کنند و جریان فتنه را به‌وجود بیاورند و شعار «نه غزه نه لبنان» سر بدهند را به زبان بیاوریم.

وی همچنین با اشاره به جمله رییس جمهور که «نمی‌خواهیم با شلاق مردم را به بهشت ببریم» اظهار کرد: این جمله درست نیست چرا که اصلاً مسیر فطری انسان‌ها بهشت است و اگر انسان‌ها با مسیر فطری خودشان حرکت کنند حتما به بهشت می‌روند.

بنابر این گزارش، روز 27اردیبهش، رییس جمهور با ایراد سخنانی در اختتامیه چهارمین جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات، از فیلترینگ سایت‌های شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول