شش قابلیت جدید ویرایشی در Instagram‌ نسخه ۶

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تابناک در نسخه جدید اینستاگرام امکاناتی که برای کار و ویرایش عکسها و تصاویر اضافه شده است عبارتند از تنظیمات سایه و نور، تعیین شدت فیلتر، اشکال، کنتراست، دقت تصاویر و …

تعیین شدت فیلتر

آیا احساس میکنید که یک فیلتر اعمال شده بر روی تصویر بیش از حد شدید یا کم رمق است؟ اکنون در نسخه جدید اینستاگرام قادر هستید با استفاده از یک نوار لغزنده شدت فیلتر اعمالی بر روی عکس را تعیین نمایید:

382636_421

روشنایی، کنتراست و Saturation

در نسخه جدید هر کدام از فاکتورهای مربوط به اصلاح رنگ تصاویر به شکل جداگانه قابل تنظیم و دستکاری است. این ابزرا با فشار دادن دکمه تنظیمات قابل دسترسی است که در میان تنظیمات مربوطه هر سه مورد کار با رنگ تصاویر قابل دسترسی است:

382637_398گرمای تصویر

گرمای تصویر یا Warmth‌ قابلیت جدید دیگری است که به نسخه ۶ اضافه شده است . از همان منوی تنظیمات قابل دسترسی است:

382638_566

سایه ها و Highlight

این تنظیمات به شما امکان میدهد که شدت تاریکی (سایه) و روشنایی (Highlight) را تنظیم نمایید:

382639_419

Vignette و Sharpness

ابزار Vignette به کاربر امکان میدهد که درصد ابهام تصویر به سمت گوشه ها را تنظیم کند و ابزار Sharpness‌نیز قارد است سطح وضوح تصویر را تعیین نماید:

382640_821

LUX

در نهایت ابزاری برای تعیین شدت نور تصویر تعبیبه شده است که از طریق دکمه شبیه به خورشید در صفحه اصلی ویرایش نرم افزار آن را میابید. این ابزار به شدت در وضوح تصاویر تاثیر گذار است و درواقع بهبود یافته ابزار بهبود رنگی است که تا پیش از این وجود داشت.

382641_776

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول