فیس بوک عادات خرید کاربران را ردگیری می‌کند

به گزارش«وبلاگ نیوز» به نقل از مثلث آنلاین این ابزار به منظور ردگیری عادات خرید کاربران در زمان استفاده از وسایل الکترونیک مختلف طراحی شده و به آگهی دهندگان امکان می دهد تا دریابند مشتریان اولین بار محصول مورد نظرشان را بر روی چه تبلت یا گوشی یا رایانه ای مشاهده کرده اند و سپس برای خرید آن از چه ابزار الکترونیکی استفاده کرده اند.

فیس بوک می گوید برنامه های متعددی دارد تا آگهی دهندگان اطلاعات بیشتری در مورد کاربران و مشتریان محصولات خود دریافت کنند. اگر چه این شرکت می گوید روشی را به کار خواهد برد تا هویت و داده های شخصی کاربران هرگز افشا نشود و در اختیار اگهی دهندگان قرار نگیرد، اما از زمان اعلام این خبر نگرانی ها در مورد نقض حریم شخصی کاربران توسط فیس بوک به شیوه ای جدید تشدید شده است.

بنا بر اعلام فیس بوک از این پس بازاریاب ها می توانند علاوه بر مشاهده تعداد کلیک های صورت گرفته بر روی یک آگهی از طریق گوشی آیفون به این مساله هم پی ببرند که چند نفر خرید کالای موجود در آن اگهی را از طریق رایانه شخصی پی گیری کرده اند یا بالعکس.

فیس بوک امیدوار است از این طریق درآمد تبلیغاتی خود را افزایش دهد و به خصوص بر رقبای خود در حوزه تبلیغات بر روی پلاتفورم های همراه غلبه کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول