فیس بوک جهان را به ایران علاقه مند کرد

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از ایرنا، متخصص حوزه بازاریابی اینترنتی و گردشگری و عضو هیات مدیره شرکت بین المللی Bing از علاقه مندی 9 میلیون نفر به ایران در شبکه های مجازی (فیس بوک) طی یکسال گذشته خبر داد و گفت: این علاقه مندی مردم ملل مختلف ، فرصت بزرگی برای کشور ایران در زمینه بازاریابی است.

«کریستین هاجسون» روز چهارشنبه در همایش بین المللی تجارت الکترونیک، بازاریابی اینترنتی و گردشگری شهری که با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از کارشناسان بین المللی در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: امروز گردشگری یکی از ارکان مهم برای رشد و توسعه اقتصادی کشورها است که باید از راههای مختلف به ویژه از طریق بازاریابی اینترنتی به توسعه آن کمک کرد.

وی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی اجازه می دهد افراد به صورت مستقیم صحبت کنند و نظر دهند، اضافه کرد: از این امکانات می توان هوشمندانه در زمینه بازاریابی استفاده کرد.

نویسنده کتاب «بازاریابی جهانی، شبکه های اجتماعی» با بیان اینکه اینترنت شروع و پایان دنیا نیست بلکه قسمتی از کار است، گفت: هنوز دوست دارم روزنامه و کتاب بخوانم و یا تلویزیون تماشا کنم و رادیو گوش دهم اما نمی توانم این را نادیده بگیرم که اینترنت ابزاری حیاتی و مهم در کار بازرایابی است.

همایش بین المللی تجارت الکترونیک، اقتصاد و گردشگری شهری با حضور استاندار هرمزگان و تعدادی از کارشناسان و صاحبنظران بین المللی این رشته روز چهارشنبه در بندرعباس آغاز شد.

در بخش اهداف این همایش یک روزه نیز به مواردی مانند نقش فناوری در توسعه گردشگری ، افزایش بهره وری با استفاده الگوهای بازاریابی اینترنتی اشاره شده است .

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول