حضور در نمایشگاه برای فعالیت موثر در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار«وبلاگ نیوز» در دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، برخی سایت‌ها برای معرفی خدمات آموزشی خود در بخش آگاهی رسانی از فعالیت و نحوه تبلیغ در فضای مجازی حضور یافته بودند.

مرکز آموزش مجازی سراج، با هدف آموزش و توانمندسازی اعضای جبهه انقلاب اسلامی از مهرماه امسال آغاز به فعالیت خواهد کرد و خدمات سامانه سراج مخصوص موسسات و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی است. این مرکز دوره های حضوری ای را در استان های مختلف راهبری کرده است و اکنون برای معرفی سامانه مجازی خود در نمایشگاه حضور داشت.

سعید توکلی مسئول مرکز آموزشی سراج در خصوص آغاز فعالیت‌های این مرکز گفت: واحد آموزش از مجموعه فرهنگی سراج، از آذرماه سالل گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است اما سامانه آموزش مجازی آن از ابتدای مهرماه آغاز به کار خواهد کرد و علاقمندان می توانند در سایت سامانه که به زودی تکمیل خواهد شد، از نیمه شهریورماه اقدام به ثبت نام نمایند.

سایت خبری تحلیلی سایبربـان، هدف از حضور خود در این نمایشگاه را افزایش آگاهی کاربران از خطرهای امنیتی اینترنت و افشاگری نقض حقوق کاربران در فضای مجازی اعلام کرد و همچنین اطلاع رسانی در مورد مسائل روزمره اینترنت از دو دیدگاه فناوری اطلاعات و امنیت اعلام کرد.

همچنین این سایت خبری تحلیلی، چهار شماره مجله سایبربان را منتشر کرده است که با استقبال بازدیدکنندگان رو به رو شده است، بنابراین مسئولان این سایت برنامه های خاصی را در نظر دارند تا شماره بعدی آن در سطح گسترده تری منتشر شود.

هدف اصلی موسسه فرهنگی انقلاب بدون مرز آشناسازی مخاطبان و مردم با فعالیت‌های فرهنگی در حوزه دینی است و از سایت‌های بین ‌المللی پربیننده در دنیا مثل ویکی‌پدیا و یاهو انسر برای پاسخگویی به سؤالات مذهبی مردم در سراسر دنیا استفاده می‌کند.

از دیگر فعالیت‌های این موسسه، آموزش فعالیت در این فضا به موسسات است و افراد برای پاسخگویی می‌توانند از وبلاگ انقلاب بدون مرز استفاده کنند.

فرهنگ بان با هدف محافظت، مراقبت و تقویت فرهنگ ناب ایرانی وارد عرصه شده و تلاش می کند تا ارزش های خوب انسانی، اسلامی، ایرانی و انقلابی را به شکل صحیح، جذاب و جدید ترویج نماید.

داشتن بانک اطلاعاتی از فعالان عرصه فرهنگ، به منظور ایجاد دسترسی سریع و آسان، از همه متولیان، تلاشگران، تولید کنندگان، صاحب نظران و فعالان عرصه فرهنگ، از جمله اقدامات این سایت است تا از فعالیت‌های این افراد حمایت نمایند.

از دیگر حمایت های این سایت می‌توان به ثبت ایده و ثبت شرکت اشاره کرد در این سایت انجام می‌شود و اگر ایده به قدر ایجاد یک شرکت باشد، حمایت های لازم برای ثبت شرکت نیز از سوی این گروه انجام می‌شود، اما این فقط برای کسانی است که عضو سایت شده باشند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول