آغاز رقابت «اعجوبه‌های ایرانی» در آپارات

به گزارش «وبلاگ نیوز»، شبکه اجتماعی اشتراک فیلم «آپارات» با حمایت اپراتور تلفن همراه رایتل، اپراتور اینترنت داتک، سامانه پرداخت قبض ۷۸۰ و شرکت موبایل سونی مسابقه ویدیویی «اعجوبه‌های ایرانی» را از ۲۰ شهریور آغاز کرده است.

در این مسابقه از کلیه کاربران خواسته شده است تا از استعدادهایشان در پنج زمینه بازیگری، طنز و شیرین‌کاری، خوانندگی، استعدادهای عجیب و حرکات ورزشی فیلمبرداری کنند و آن را در شبکه آپارات به اشتراک بگذارند تا ضمن مشاهده و داوری توسط عموم کاربران، داوران هر کدام از این بخش‌ها این آثار را قضاوت کنند.

داور بخش بازیگری «فرهاد اصلانی»، طنز و شیرین‌کاری «سروش صحت»، خوانندگی «سالار عقیلی»، استعدادهای عجیب «احسان علیخانی» و حرکات ورزشی «مزدک میرزایی» اعلام شده است.

بر این اساس به نفر اول هر بخش ۵ سکه بهار آزادی به همراه سیم‌کارت رایتل و ۳ ماه طرح بی‌نهایت، نفر دوم هر بخش ۳ سکه بهار آزادی به همراه سیم‌کارت دائمی رایتل و ۲ ماه طرح بی‌نهایت و نفر سوم هر بخش ۲ سکه بهار آزادی به همراه سیم‌کارت رایتل و ۱ ماه طرح بی‌نهایت اهدا خواهد شد.

علاوه بر این، به برگزیده مردمی هر بخش هم یک دستگاه گوشی سونی اکسپریا Z2 و یک سیم‌کارت دائمی رایتل به همراه ۱ ماه طرح بی‌نهایت اهدا خواهد شد و یک دستگاه خودوری کیا اسپورتیج هم برای رأی دهندگان در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان تا ۲۰ مهر فرصت دارند تا ویدیوهای خود را در شبکه آپارات به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول