دستگیری دختر جوان به جرم هتک حیثیت دوستش در شبکه های اجتماعی

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از فتا، سرهنگ «اصغر باقریان» در تشریح این خبر گفت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان رباط کریم مدعی شد چند پسر جوان با مراجعه به درب منزل وی از انتشار شماره تلفن و اطلاعات خصوصی و همچنین تصاویر خصوصی دختر او در شبکه های اجتماعی خبر داده اند.

به گفته باقریان شاکی در ادامه اظهارات خود مدعی شد پس از مراجعه به منزل، پس از مدتی سیل پیامک ها و تماس ها از سوی افراد متعدد با خواسته های غیر اخلاقی به شماره وی روانه و تماس گیرندگان مدعی شدند شماره تلفن شاکی را از شبکه های اجتماعی بدست آورده اند که این امر وی را بسیار مضطرب و به پلیس فتا کشانده است.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران افزود: با توجه به اظهارات شاکی پرونده ای در پلیس فتا رباط کریم تشکیل و در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت که با بررسی شبکه های اجتماعی و اثبات ادعای شاکی، دختر شاکی نیز که تصاویر وی در شبکه های اجتماعی پخش شده بود مورد سوال قرار گرفته و او نیز مدعی شد تصاویر یاد شده در اختیار دو تن از دوستان ناباب وی بوده است.

این مقام انتظامی گفت: اقدامات پلیسی در این رابطه آغاز و مشخص شد دختر جوانی که با دختر شاکی دوست بوده است اقدام به انتشار این مطالب و تصاویر در فضای مجازی کرده، که بلافاصله متهم به پلیس احضار و مورد بازجویی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: متهم در بازجویی های بعمل آمده ابتدا منکر بزه ارتکابی خود شد، اما پس از ارائه اسناد و ادله توسط کارشناسان پلیس، ناگزیر به بزه انتسابی اعتراف و افزود به دلیل مشکلاتی که با دوستم داشتم به قصد انتقام جویی از وی، تصاویر خصوصی وی و اطلاعات خانودگی او را در شبکه های اجتماعی منتشر کردم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول