روش‌های مصرف بهینه گاز را در «شعله آبی» بنویسید

به گزارش «وبلاگ نیوز» مسابقه وبلاگ‌نویسی «شعله آبی» با موضوع مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی همزمان با آغاز فصل سرما برگزار می‌شود.

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با هدف توجه به گستردگی کاربرد فضای مجازی در زندگی روزمره، اطلاع رسانی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی از راه های نوین ارتباطی و بهره گیری از مزیت مشارکت جمعی در تنویر افکار عمومی، این مسابقه را برگزار می‌کند.

گاز محور توسعه، عوامل موثر بر مدیریت مصرف، جلوگیری از هدررفت این سرمایه ملی، نکات ایمنی در استفاده از گاز طبیعی، مرگ خاموش، عوامل موثر در هدررفت گاز و نحوه آگاهی بخشی در کاهش حوادث از محورهای این مسابقه است.

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی شعله آبی می توانند از ۱ الی ۳۱ مهرماه آثار خود را جهت داوری به پست الکترونیک دبیرخانه مسابقه به نشانی ravabet-omumi@nigc-eazar.ir ارسال نمایند.

این مسابقه سراسری بوده و شرکت در آن محدودیت سنی ندارد، هر فرد مجاز به ارائه یک وبلاگ در مسابقه است و باید در هنگام ثبت نام، نویسنده وبلاگ مشخصات حقیقی خود را در فرم ثبت نام بنویسد.

باید عنوان وبلاگ مطابق با موضوع مسابقه باشد و کلیه وبلاگهایی که قبل از شروع مسابقه فعال بوده اند نیز، با رعایت شرایط مسابقه امکان حضور در آن را دارند.

همچنین درج بنر اطلاع رسانی و لینک سایت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در وبلاگ شرکت کننده الزامی است و مطالب وبلاگ‌های ثبت نامی حتما باید مطابق با موضوع مسابقه (مصرف بهینه وایمن ازگازطبیعی) باشد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول