فقط یک پست برای شرکت در مسابقه «ابلاغ غدیر»

به گزارش«وبلاگ نیوز» دومین طرح سراسری مسابقه وبلاگ‌نویسی «ابلاغ غدیر» با هدف انجام وظیفه الهی و رسمیت فعلی پیدا نمودن عید غدیر خم در تمام شئون جهان، برگزار می‌شود.

شرکت در این مسابقه محدودیت سنی نداشته و سراسری بوده و وبلاگ‌های شرکت کننده در مسابقه باید بین یازدهم ذی القعده الحرام ۱۴۳۵ هـ.ق (۱۶شهریورماه) تا بیستم ذی الحجه الحرام ۱۴۳۵ هـ.ق (۲۳ مهرماه) ایجاد شده باشند و یا اینکه در مدت زمان مذکور، بروز شده باشند.

موضوع مسابقه «غدیر در آیینه تکلیف» است و وبلاگ‌های گروهی و انفرادی قابل ارائه هستند اما درج تنها یک پست و حداکثر سه پست پیرامون موضوع تعیین شده کافی است.

همچنین عنوان پست یا پست‌های مورد نظر باید همان موضوع تعیین شده برای مسابقه (غدیر در آیینه تکلیف) باشد و در صورت ثبت بیش از یک پست می‌بایست از شماره برای تفکیک آنها استفاده شود.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه باید لینک مطالب را در پروفایل خود در سایت جامعه مبلغین عید غدیر خم ثبت نمایند و جهت جلوگیری از کپی، مطالب خود را در وبلاگ به صورت رمز دار بگذارند و رمز مطالب را در فرم ثبت نام درج کنند (در صورت ثبت چند مطلب رمزها یکی باشد).

تمامی شرکت کننده‌ها باید در وبلاگ خود به معرفی هر چند مختصر مسابقه «ابلاغ غدیر» بپردازند و در تمامی وبلاگ‌ها تاریخ ثبت مطلب و نام نویسنده (یا مخفف نام) در پست مربوطه فعال باشد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آیین نامه این جشنواره  مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول