شورای‌عالی فضای مجازی از سوی دولت مغفول مانده است

به گزارش «وبلاگ نیوز»، غلامعلی حداد عادل در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره چگونگی کنترل فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در کشور گفت: لازم است مسائل مربوط به توسعه در فناوری اطلاعات و شبکه های اجتماعی در شورای عالی فضای مجازی بررسی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز برای راحت شدن کار مسئولان، بررسی دقیق و کارشناسانه فضای مجازی و مشخص شدن حدود استفاده صحیح، شورای عالی فضای مجازی را تشکیل دادند.

وی افزود: متأسفانه شورای عالی فضای مجازی در دولت جدید مغفول مانده لذا توصیه ما برای حل این مسأله و مسائل مشابه تقویت شورای عالی فضای مجازی از سوی دولت است.

حدادعادل ادامه داد: بعد از اینکه شورای عالی فضای مجازی حد و مرز کار و استفاده از شبکه های اجتماعی را تشخیص داد، اگر احتیاج به قانون داشت، لازم است همه به نظر کارشناسی آن شورا احترام بگذارند و مجلس و قوه قضاییه نیز همکاری های لازم را در این زمینه مبذول دارند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پایان در پاسخ به این سوال که زمان ورود قوه قضائیه به مسأله فیلتر یا عدم فیلتر شبکه های اجتماعی باید چه زمانی باشد، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید در مراحل بعد از قانونگذاری وارد عمل شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول