استفاده نظام سلطه از فیس‌بوک و توییتر برای پیشبرد استراتژی تولید وحشت

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از مهر، سردار رمضان شریف صبح شنبه در همایش بزرگ بسیج و رسانه در مجتمع بعثت کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از اساسی ترین راهکار های اقناع افکار عمومی داشتن یک محتوای قوی و دقیق و صحیح است.

سردار شریف گفت: سردمداران استکبار برای اقدامات خود سعادت بشر را بهانه می کنند و با همین بهانه، لشکر کشی کرده و سلاح های کشتار جمعی را به کار می گیرند که این ادعا در تحلیل محتوای سران ایالات متحده از گذشته تا کنون مشخص است.

وی ادامه داد: این ضعف رسانه ای ماست، گرچه معدود رسانه هایی به پشتوانه بسیج در این مسیر قدم گذاشته اند اما همچنان نیاز به یک همراهی تمام عیار برای ترویج منطق قوی خود هستیم.

این مقام مسول با اشاره به اینکه رسانه های ما باید پویا و بصیر باشند گفت: دشمن به محض اینکه بداند تبلیغاتش در یک حوزه، دیگر برای افکار عمومی قانع کننده نیست به سرعت تغییر مسیر می دهد. به عنوان مثال مسئله هسته ای را کمرنگ کرده و به حوزه تبلیغات حقوق بشر وارد می شوند. بنا بر این رسانه ها باید با دریافت این گذاره ها به تولید محتوا بپردازند.

وی با اشاره به توانمندی های بی نظیر جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: امروز با سرعت فزاینده در حال حرکت به سمت جلو هستیم و پژوهشکده های خود نظام سلطه به این موضوع اعتراف دارند و این را نه برای خوشایند ما که به سیاستمداران خود  هشدار می دهند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع منطقه گفت: نظام سلطه برای انحراف افکار عمومی از اوضاع فلسطین گروه های تروریستی را به منطقه گسیل می دهد و در مرحله بعد با استفاده از بستر های رسانه ای خود مثل فیسبوک و توییتر استراتژی تولید وحشت را در پیش می گیرند در حالی که در کمتر از آنی می توانستند این فضا را از تروریستها بگیرند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول