تاکید وزیر ارشاد بر استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایران اسلامی،علی جنتی ظهر دوشنبه ۵ آبان در جمع خبرنگاران درباره سیاست های وزارتخانه متبوعش در حوزه فعالیت ها در فضای مجازی، گفت: اولویت ما در این خوص این است که باید به افراد ابتدا مصونیت بدهیم مثل بیماری که بدنی که به آن واکسن می زنند تا در مقابل میکروب ها مصون باشد.

جنتی اضافه کرد: لذا مهمترین بحث ما در این خصوص، ایجاد این مصونیت و آشنایی کلی افراد با مبانی دینی و اعتقادی است چون در این صورت است که ما می توانیم فضای مجازی را کنترل کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: افزود: مسئله دوم این است که باید بدانیم نمی توانیم در برابر آنچه امروز به عنوان فناوری های نوین مانند شبکه های اجتماعی و غیره مطرح می شود، ممانعت ایجاد کنیم و نمی توانیم آنها را نفی کنیم.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت ها و امکانات فضای مجازی و این شبکه های اجتماعی حداکثر استفاده را به نفع خودمان بکنیم و در عین حال مضراتشان را در نظر داشته باشیم و با آنها مقابله کنیم.

جنتی بعد از این گفتگو به اتفاق سردار جلالی فرمانده پدافند غیرعامل کشور از نمایشگاه کتاب و عکس که با موضوع پدافند غیرعامل در طبقه همکف ساختمان اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهارستان برپا شده بود و نیز از طبقات و بخش های مختلف این وزارتخانه بازدید کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول