انتقاد یک عضو از کم کاری شورای عالی فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، علیرضا شاهمیرزایی در پاسخ به سوالی درباره جلسه آتی این شورا و دستور جلسه تعیین شده برای آن اظهار کرد: بر اساس آئین نامه، رئیس شورا تصمیم می گیرد که چه دستوری در اولویت قرار دارد و البته پیش از تصمیم گیری رییس جلسه، دبیر شورا پیشنهاداتی در این زمینه مطرح می کند.

او در عین حال عنوان کرد: البته اعضاء هم می توانند درخواست حذف یک دستور یا ارائه یک دستور را با یک یا دو فوریت ارائه کنند اما به هر حال این پیشنهادات هم توسط رییس شورا مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این مطلب که در جلسه گذشته موضوعی در جلسه شورا مورد بررسی قرار گرفت که از موضوعات مهم روز به شمار نمی رفت، آیا در جلسه آتی نیز قرار است چنین رویکردی دنبال شود، گفت: پیش از این نیز بارها اعلام کرده ام که به شخصه نسبت به روند فعالیت شورا انتقاداتی دارم و فکر می کنم دستورات مهمتری می تواند در جلسات این شورا مورد بررسی قرار بگیرد.

او ادامه داد: البته ما یک دوره رکود در تشکیل جلسات داشتیم و اکنون روند تشکیل جلسات سرعت گرفته است طبیعی است که دو سه جلسه طول میکشد تا روی غلطک بیفتد. لذا باید منتظر بمانیم تا در آینده ببینیم شرایط از چه قرار خواهد بود.

شاه میرزایی که روز گذشته در برنامه مناظره نیز اعلام کرده بود که شورای عالی فضای مجازی در هر دو دولت دهم و یازدهم، مصوبات کافی نداشته است، در این باره عنوان کرد: ما منتقد کم کاری شورا هستیم و بارها هم این موضوع را بیان کرده ایم.

وی ادامه داد: اما این که در جلسات شورا چه اتفاقاتی می افتد و چه مصوباتی خروجی این جلسات است، بحثی است که ما نباید درباره آن صحبت کنیم چرا که این موارد برعهده دبیر و یا رییس شورا قرار دارد.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول