«بیعت در غربت»، ویژه یزدی‌ها

به گزارش «وبلاگ نیوز» جشنواره فرهنگی هنری بیعت در غربت به همت واحد دانش‌آموزی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) با هدف آشنایی و پیوند هرچه بیشتر نوجوانان دختر ۱۴ تا ۱۸ سال با وجود مبارک حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند با محوریت امام زمان(عج) در چهار بخش محتوایی، هنری، ادبی و فضای مجازی و در ۱۰ رشته‌ حفظ دعای عهد همراه با ترجمه، دکلمه‌خوانی، سخنوری، تواشیح، داستان کوتاه، شعرسرایی، وبلاگ‌نویسی، کلیپ‌سازی، طراحی پوستر و اینفوگرافی(داده‌نما) در این جشنواره شرکت کنند.

از جمله قوانین بخش وبلاگ‌نویسی شرکت دادن یک وبلاگ از هر فرد است، استفاده از قالب مناسب و گرافیک مرتبط (عکس و رنگ، فونت، اندازه، طرح و اسکریپ ها مرتبط با موضوع)، نوآوری و خلاقیت در بخش‌های مختلف و تولید محتوا دارای امتیاز ویژه ای است.

انتخاب عنوان و توضیح مناسب برای وبلاگ و مطالب مرتبط و داشتن شمارشگر بازدیدکنندگان نیز برای وبلاگ‌ها الزامی است.

همچنین وبلاگ‌نویس‌ها باید در مقطع زمانی ۱تا ۲۰ آذرماه حداقل ۵ پست مرتبط با موضوع جشنواره را در وبلاگ خود درج نمایند.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا اول دی‌ماه سال جاری تعیین شده است و اختتامیه جشنواره نیز یازدهم دی‌ماه(نهم ربیع‌الاول) همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه و نمایش آثار برتر و اهداء جوایز ۱۱ دی ماه ۱۳۹۳ مصادف با نهم ربیع الاول آغاز امامت امام عصر(عج) است.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره (فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج)) به شماره ۳۶۲۶۴۷۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول