برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی ویژه طلبه‌های مشهدی

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از رسا، خانم هوشیار، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد، به ضرورت بررسی پیام قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: پیام قیام با شکوه سید الشهدا(ع) منحصر به آن زمان نیست، بلکه این پیام جاوید و ابدی است و فراتر از محدوده زمان و مکان است، هر جا و در هر جامعه ای که به حق عمل نشود و از باطل خودداری نشود، بدعت ها زنده و سنت ها نابود می شود.

وی گفت: آیت الله خامنه ای درباره اهمیت قیام امام حسین(ع) می‌فرمایند: «تاریخ اسلام پر از حوادثی است که در گذر زمان پدیدار گشته و بسیاری از آنها، به مرور متروک گردیده و به فراموشی سپرده شده است؛ امّا در این میان، نهضت مقدس عاشورای امام حسین (ع) و یارانشان، نه تنها با گذشت دوران فراموش نگردیده و از صفحه تاریخ کنار نرفته، بلکه هر چه زمان بر آن گذشته، بر عظمت و اهمیت آن افزوده گشته است.».

هوشیار به شرایط این مسابقه اشاره کرد و گفت: هر فرد می تواند یک وبلاگ در مسابقه شرکت داده و محتوای هر وبلاگ نیز باید مرتبط با موضوع باشد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) الزامی بودن ذکر منبع در هر پست و فعال بودن حداقل پنج پست را از دیگر شرایط این مسابقه برشمرد.

این استاد تفسیر حوزه علمیه خواهران مشهد با اشاره به این که آمار بازدیدها و تعداد کامنت ها در این مسابقه لحاظ می شود، افزود: قابلیت search در موتورهای جستجوگر (yahoo، google ) از امتیازات ویژه این مسابقه می باشد.

هوشیار یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه مشخصات وبلاگ خود را تا تاریخ پانزدهم آذر ماه به پست الکترونیکی RPajuhesh@yahoo.comh ارسال کنند

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول