قابلیت جدید فیس‌بوک به مذاق کاربران خوش نیامد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از آی‌تی‌آنالیز، این قابیلت به گونه ای است که مجموعه ای از تصاویر و نوشته های پربازدید و پربحث کاربران را در ماه های مختلف در معرض دید کاربران قرار می دهد، اما از آنجا که برخی از این مطالب حاوی عکسها، پست ها و اظهارنظرهای ناراحت کننده و منفی بوده است، مرور سال به این شکل عملا باعث یادآوری خاطرات بد بسیاری از کاربران فیس بوک و واکنش منفی انها به این ابتکار عمل گردیده است.

ظاهرا الگوریتمی که فیس بوک برای انتخاب عکس های مختلف در نظر گرفته به اندازه کافی فکر شده نبوده و همین مساله باعث شده که خاطرات بد در کنار خاطرات خوب در معرض دید کاربران قرار بگیرد. برخی کاربران نسبت به این مساله در دیگر شبکه های اجتماعی واکنش منفی نشان داده اند و از جمله به خاطر نمایش خاطرات بد خود که در آستانه کریسمس متاثرشان کرده به فیس بوک اعتراض کرده اند.

کارشناسان معتقدند فیس بوک باید به جای توجه به میزان اظهارنظرها و لایک ها به محتوای پست ها توجه می کرد تا مطالب ناراحت کننده را مجددا در معرض دید کاربران قرار ندهد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول