برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از جرایم مجازی در کردستان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از حمایت،‌ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل کردستان همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‎های مرتبط با فضای مجازی در این استان توضیح داد: مطابق این طرح ویژه، بیش از یکهزار نفر از دانشجویان در این کارگاه ها شرکت کرده‎اند.

وی با تأکید بر نقش سازنده مردم ، نیروها و سازمان‎های مردمی در کاهش و کنترل آسیب‎های اجتماعی بیان کرد: همکاری‏‌های سازنده‎ای نیز با سازمان های مردم نهاد سطح استان در این حوزه صورت گرفته است که در این رابطه می‎توان از برگزاری کارگاه‎های تخصصی پیشگیری از جرم برای تمامی اعضای و سازمان های مردم نهاد (سمن) نام برد.

وی با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته هم اضافه کرد: تشکیل کارگروه‏های سلامت اجتماعی و رابطان پیشگیری از جرم در سایر اقشار جامعه، فعالیت کانون پیشگیری از جرم ناحیه منفصل شهری فعالیت مراکز مشاوره پیشگیری از طلاق، راه اندازی نهاد داوری در کانون وکلا و اتاق بازرگانی و … از جمله این اقدامات محسوب می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با گسترش همکاری بین بخشی در جلسات شورای پیشگیری استان این اقدامات با همکاری مضاعف سایر نهادها و ادارت استان همراه شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول