وبلاگ‌ های مساجد باید قداست خود را حفظ کنند

به گزارش«وبلاگ نیوز»و به نقل از شبستان، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور شب گذشته (۲۵ دی) در آیین پایانی جشنواره منطقه ‌ای برگزیدگان وبلاگ و نشریات تجربی کانون های مساجد با عنوان «محراب قلم» کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مسجد را مکان وحدت عنوان کرد و گفت: مسجد کارکرد محله‌ ای، منطقه ‌ای و کشوری دارد.

طاهریان در ادامه با بیان این که نشریات و وبلاگ‌ هایی که به مسجد وابسته هستند، ویژگی‌ های خاصی دارند، افزود: قداست از ویژگی ‌های مهم نشریات و وبلاگ‌ های وابسته به مسجد است که باید حفظ شود.

وی قداست را در صداقت و برای خدا بودن دانست و بیان داشت: از این‌ رو نشریات تجربی و وبلاگ‌ های وابسته به مساجد باید قداست داشته و در حفظ آن بکوشند.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد با بیان این که برنامه‌ ریزی مسجد به گونه‌ ای است که برای مخاطبان خود محصول مناسب ارائه می‌ کند، عنوان کرد: از این رو نشریات و وبلاگ‌ های وابسته به مسجد باید به تنوع توجه داشته باشند.

طاهریان امام جماعت را محور مساجد دانست و یادآور شد: کلیه کارها زیرنظر امام جماعت مسجد است و نشریات هر کانون قبل از چاپ به جهت مصونیت ماندن از خطا و اشتباه، باید توسط امام جماعت مطالعه شود.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور بر توجه به کارکردهای محله‌‌ ای نشریات تاکید کرد و گفت: کارکردهای محله ای نشریات همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول