اخاذی شاعر قلابی در فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از پایگاه حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سید موسی حسینی اظهار کرد: خانمی با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس مدعی شد در برنامه وی چت با شخصی که خود را ادیب و شاعر معرفی کرده بود، آشنا شده و بعد از گذشت مدتی اقدام به اخاذی و تهدید به انتشار عکس های شخصی اش کرده است.

وی ادامه داد: شاکی که دیپلم ادبیات بوده است شعرهایی را برای فرد موردنظر ارسال و پس از آن عکس های شخصی خود را برای وی ارسال کرده است.

رییس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه پس از این موضوع متهم شاکی را به انتشار عکس هایش در فضای مجازی تهدید کرده بود، افزود: در این مورد پرونده مقدماتی در این پلیس تشکیل و مأموران اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز کردند.

حسینی گفت: متهم توسط مأموران شناسایی، دستگیر و در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار کرد.

وی افزود: متهم که پسری ۲۲ ساله بود در برنامه وی چت خود را دکترای ادبیات و شاعر معرفی و با استفاده از شعرهای شعرای دیگر قربانیان خود را فریب و بعد از اخذ عکس های شخصی قربانیان، اقدام به تهدید و اخاذی از آنان می کرد.

رییس پلیس فتا استان فارس به شهروندان هشدار داد: عکس های شخصی جزئی از اسرار و اطلاعات محرمانه شخصی زندگی و خانوادگی هستند؛ پس در حفظ و نگهداری آن ها در برابر غریبه ها هشیار باشید.

انتهای پیام/.

One comment

  • احمد اشرفي نوشنق اردبيلي

    من هم شاعرم خیلی کار زشت و احمقانه ای کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول