۲۰ وبلاگ‌نویس برتر جشنواره شکوفا معرفی شدند

به گزارش«وبلاگ نیوز» اختتامیه سومین دوره جشنواره «شکوفا» در حوزه وبلاگ‌نویسی و شبکه های اجتماعی، کانون توسعه مهارتهای رایانه ای و تلفن همراه، برگزار شد.

سومین دوره جشنواره کانون وبلاگ‌نویسی و شبکه‌های اجتماعی شکوفا در قالب محورهای شهری و محیط زیست، فرهنگی، ادبی، هنری، مذهبی، دینی، ورزش، سرگرمی، روزنویسی، خاطره نویسی، عکس، علمی، فناوری، اجتماعی و اقتصادی با مشارکت ناحیه سپاه حضرت ولیعصر(عج) برگزار که توسط دبیرخانه این کانون اقدام به جمع‌آوری آثار شهروندان محلات شهر تهران انجام شد.

دکتر ضیایی پرور در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی گفت: در سال ۸۳ دارای رتبه سوم وبلاگ نویسی بودیم و وبلاگ نویسان در کشور ما بیشتر از هر زمان دیگری درخشیدند. البته بعدا با حضور زبان های دیگر این رتبه کشور ما تغییر یافت چون دیگر زبانها به این رشته روی آوردند. اکنون نیز بحث وبلاگ نویسی و شبکه‌های اجتماعی در کشور ما مطرح است.

وی افزود: در کشور ماهنوز با شبکه های اجتماعی به صورت سلبی عمل می شود و با چنین موضوعاتی، جشنواره ای از برگزیدگان خود در این باره تقدیر می کند.

دکتر ضیایی پرور ادامه داد: جشنواره شکوفا می تواند در جهت آموزش و آشنایی هرچه بیشتر مردم گام بردارد.

در حوزه وبلاگ‌نویسی ۲۰ وبلاگ در ۱۰ رشته با عنوان مقام نخست و دوم معرفی شدند، ضمن این که در ۳ بخش موضوعی شمیم اربعین , محیط زیست, و حمل و نقل و ترافیک ۹ نفر به ترتیب در مقامهای اول و دوم وسوم معرفی شدند.

این مراسم با حضور مدیر کل فناوری اطلاعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دبیر جشنواره وبلاگ‌نویسی شکوفا، مسئولان سپاه حضرت ولیعصر(عج)، مدیران منطقه، دبیران علمی کانون‌های و بلاگ‌نویسی و شهروندان دارای رتبه‌های برتر از محلات عصر شنبه در سالن نظامی گنجوی بر پا شد.

تاکنون ۲ دوره از جشنواره در سال های ۹۱ و ۹۲ برگزار شده است که از امسال باتوجه به تغییرات رخ داده، بخش شبکه‌های اجتماعی در کنار وبلاگنویسی قرار گرفت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول