فراخوان سومین جشنواره «روح خدا» منتشر شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» جشنواره «روح خدا» ویژه اعضای کانون‏‏‌های فرهنگی هنری مساجد است که به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام تاریخ ساز و ماندگار ۱۵ خرداد، در یزد برگزار می شود.

تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، آشکارسازی ابعاد قیام ۱۵ خرداد، تبیین و احیای هر چه بیشتر گفتمان امام (ره) و رهبری و ترویج سیره عملی و نظری امام (ره) از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است و امام خمینی (ره)، انقلاب ۲۲ بهمن ۵۷ و قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ موضوعات آن است.

جشنواره در ۱۱ رشته مقاله نویسی، شعر و سرود، مسابقه پیامکی، وصیت‏‏نامه امام(ره)، نشریات تجربی و ویژه نامه های مساجد، وبلاگ ‏‏نویسی(مسجد بلاگ)، مسابقه کتابخوانی، نقاشی و خوشنویسی، نامه ای به روح خدا، عکاسی و خاطره نویسی برگزار می‌شود.

موضوع ویژه این جشنواره «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و «من عاشق محمد (ص) هستم» است.

علاقمندان در بخش وبلاگ‌‎نویسی، می‌توانند آدرس وبلاگ یا مسجد بلاگ خود را به نشانی roohkhoda@chmail.ir ارسال نمایند. شایان ذکر است درج مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی – میزان تحصلات- نام پدر – شماره تماس و ….. ) الزامی است.

سابقه بیش از ۳ ماه در ایجاد وبلاگ و به روز رسانی مستمر و تولیدی بودن علاوه بر محور های اصلی (محتوایی- فنی- کاربری وبلاگ و گرافیکی) در ارزیابی نهایی موثر است.

همچنین وبلاگ نویسان می توانند از تمامی قالبهای رایج همچون دلنوشته، خاطره، یاد داشت روزانه، قطعات ادبی، شعر کلاسیک و نو، روایات تاریخی، داستان و ….. استفاده نمایند.

علاقه مندان به شرکت در جشنواره تا ۲۷ تیر سال ۹۴ (عید فطر) فرصت دارند آثار خود را جهت شرکت در جشنواره به دبیرخانه کانون‌های مساجد استان تحویل دهند.

آیین اختتامیه این جشنواره ۳۰ مرداد سال آینده، همزمان با روز جهانی مساجد برگزار می‎‎شود.

انتهای پیام /.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول