برچسب فلسطینی ها برای تمسخر نتانیاهو

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از جام جم، پایگاه خبری البلد گزارش داد: فعالان فلسطینی فلسفه این برچسب جدید طنزآمیز را سیاست فریب و پنهانکاری رژیم صهیونیستی عنوان کرده اند که به شکل خاص درباره سربازان اسرائیلی مفقود شده و اسیر نزد مقاومت ضد اشغالگری اعمال می شود.

در صفحات فعالان فلسطینی نقاشی ها و مشارکت هایی با درونمایه طنز دیده می شود که در آن از نتانیاهو خواسته می شود دست از گمراه کردن خانواده های سربازان اسرائیلی مفقود شده در جنگ غزه بردارد؛ اظهاری که حماس بارها بر آن تاکید کرده است.

یک مقام جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در اظهاراتی که از شبکه تلویزیونی الاقصی پخش شد تصریح کرده بود: نتانیاهو باید یک بار دیگر آمار سربازان خود را این بار با دقت بیشتر بگیرد و بیش از این خانواده های سربازان مفقود شده در جنگ غزه را فریب ندهد.

گردان های القسام شاخه نظامی حماس در جنگ اخیر صهیونیست ها علیه غزه اعلام کرده بود که شائول آرون یکی از سربازان اسرائیلی را به اسارت گرفته است.

در همان زمان، برخی رسانه ها اخبار مختلف و بعضاً متناقضی را درباره اسارت چند سرباز اسرائیلی به دست رزمندگان مقاومت فلسطینی منتشر کردند.

رژیم صهیونیستی همچنین حماس را متهم کرده است که جسد هدار گولدن افسر صهیونیست را تحویل این رژیم نمی دهد این در حالی است که حماس این ادعا را رد یا تایید نکرده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول