تقلید واتس‌اپی یک دختر را به کام مرگ کشاند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از اعتماد،‌ یکی از همسایه ها درباره این حادثه می گوید: در خانه بودم که فریادهای کمک مادر شیوا توجهم را به خود جلب کرد. وقتی به کوچه رفتم، دیدم که او شیوا را بغل کرده و مدام می گوید که او خفه شده است. اهالی محل همه جمع شده بودند. بلافاصله شیوا را روی زمین خواباندیم و تنفس مصنوعی دادیم. کمی بدنش گرم شده بود که اورژانس آمد و شیوا را به بیمارستان شهید بهشتی برد.

در بیمارستان اما کاری از دست پزشکان برنیامد و شیوا جان خود را از دست داد. پس از آن خانواده اش او را در مزار روستای چم بلبل کهگیلویه و بویراحمد دفن کردند. مادرش به همسایه ها گفته که هنوز مرگ دخترش را باور نکرده است.

مادر شیوا به همسایه اش گفته که دخترش چند روز قبل از حادثه، تصویری از خودکشی دختری دانشجو در «واتس‌اپ» دیده بود که از پلی آویزان شده بود.

همسایه می گوید: مادر شیوا به من گفته بود که روز حادثه شیلا، دختر شش ساله اش مشغول تماشای تلویزیون بود که شیوا از مدرسه آمد و به اتاقش رفت تا لباسش را عوض کند. او دخترش را صدا زد که بیاید و کمک کند تا قبل از اینکه پدرشان بیاید، سفره ناهار را بچینند. اما وقتی خبری از شیوا نشد به اتاق او رفت و دید که دخترش با مقنعه ای که در سر داشت، از طبقه دوم تختخواب حلق آویز شده و راه نفسش بند آمده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول