راز ویدیوهای Khamenei.ir در اینستاگرام

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»و به نقل از تابناک، گاردین در مطلبی با تیتر «چگونه رهبر ایران به بهترین منتشر کننده ویدئو در اینستاگرام تبدیل شده است» نوشته است: برای بسیاری از مردم جهان این سؤال مطرح است که چگونه حساب رسمی آیت‌الله خامنه‌ای در اینستاگرام می‌تواند ویدئوهایی با زمان بیشتر از ۱۵ ثانیه آپلود کند؟ اما واقعیت ماجرا چیست؟

پاسخ را باید از زبان همین روزنامه شنید: ماجرا خیلی ساده است. اینستاگرام یک ایراد فنی و حفره اطلاعاتی در نرم افزار خود داشته که البته از دید مدیران اینستاگرام مخفی مانده و صفحه اینستاگرام رهبر ایران از آن به خوبی استفاده کرده و امکان انتشار فیلم‌هایی با زمان بیشتر از ۱۵ ثانیه را برای خود فراهم کرده‌است؛ این اتفاقی بوده است که تمام کاربران اینستاگرام امکان استفاده از آن را داشته‌اند.

در همین زمینه، تیم فنی اینستاگرام در بیانیه کوتاهی اعلام کرده که به تازگی متوجه یک حفره فنی شده که به کاربران امکان انتشار ویدئوهایی با زمانی طولانی‌تر از ۱۵ ثانیه را می‌دهد. تیم فنی این شبکه اجتماعی پرکاربر تأکید کرده که اکنون این مشکل فنی برطرف شده و دیگر چنین امکانی وجود ندارد. گاردین در پایان مطلب خود نوشته است که ویدئوهای طولانی اینستاگرام صفحه

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول