هتک حیثیت در واتس‌اپ به‌دلیل اختلاف خانوادگی

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عبدالمطلب مرتضویان روز سه شنبه افزود: به دنبال شکایت یک فرد یاسوجی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی واتس اپ از طریق تلفن همراه به شماره معلوم با انتشار تصاویر مربوط به اینجانب بر روی پروفایل خود موجب مزاحمت، هتک حیثیت و از بین بردن آبروی خانوادگی من شده پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

وی بیان کرد: با بررسی های تخصصی در قضای مجازی از سوی تیم کارشناسی پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این استان دستگیر شد.

مرتضویان اظهار کرد: متهم در بازجویی های اولیه هرگونه اتهام را نپذیرفت اما پس از مشاهده مستندات لازم در این زمینه اعلام کرد به دلیل داشتن اختلافات با خانواده شاکی تصاویر مربوطه را در فضای مجازی انتشار دادم.

وی عنوان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و برای رسیدگی بیشتر موضوع تحویل مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد شد.

مرتضویان ابراز داشت: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در فضای مجازی و شبکه اجتماعی واتس آپ از قرار دادن تصاویر و اطلاعات شخصی خود بدون رعایت مسایل امنیتی در اختیار دیگران بپرهیزند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول