فراخوان سومین جشنواره امام‌المتقین(ع) منتشر شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» جشنواره امام المتقین(ع) با حمایت ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور و توسط دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان برای سال سوم برگزار می‌شود.

ترویج معارف ناب علوی در حوزه های اعتقادی وعملی، توصیه های امام علی(ع) بر همدلی و همزبانی و شاخصه‌ های اقتصاد مقاومتی در نهج البلاغه نهج البلاغه از جمله محورهای این جشنواره است.

این جشنواره در دو بخش قرائت زیارت امین ا… در مساجد و مسابقه وبلاگ نویسی برگزار می‌شود و در بخش وبلاگ‌نویسی کلیه علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند آدرس وبلاگ خود را به همراه مشخصات کامل‌شان به نشانی پست الکترونیکی جشنواره به نشانی lorestan@emamolmotaghin.ir ارسال نمایند.

هرشرکت کننده می‌تواند فقط یک وبلاگ با حداقل ۱۲ پست ارسال نماید و تولیدی بودن آثار دارای امتیاز ویژه است، همچنین نیاز به ایجاد وبلاگ تخصصی جهت شرکت در مسابقه نیست.

تنها از مطالب وبلاگ هایی داوری به عمل خواهد آمد که از تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ لغایت ۱۰ مهرماه ماه ۱۳۹۴ در نگارش وبلاگ ها استفاده شده باشد.

وجود آرشیو مطالب در وبلاگ، وجود شناسنامه وبلاگ(نام نویسنده، نام آموزشگاه و…، پست ها دارای عنوان کوتاه و هدایت گر موضوع پست و استفاده از احادیث، روایات اشعار و … (با معرفی منابع آن ها) از ملاک‌های محتوایی داوری این جشنواره اعلام شده است.

نام نویسی در جشنواره از روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۱۰ مهرماه(مصادف با عید سعید غدیر) ادامه خواهد داشت و در ۲۸ آبان‌ماه(همزمان با میلاد امام موسی کاظم(ع) از طریق دبیرخانه دائمی جشنواره معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول