اوباما دوباره وارد توییتر شد!

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از جام نیوز، کاخ سفید راه‌اندازی شناسه توییتر شخصی باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا را تأیید کرده است.

به نوشته سایت بی‌بی‌سی، حساب کاربری توییتری او POTUS@ که مخفف عبارت President Of the United State است در طول ۲۴ دقیقه اول توانست ۱۰۰ هزار دنبال کننده جذب کند.

نخستین توییت او این بود: سلام، توییتر! من باراک هستم. واقعاً! بعد از ۶ سال عاقبت حساب کاربری شخصیم را دادند.

شناسه رسمی اوباما که به دست نهاد ریاست جمهوری اداره می‌شود، ۵۹.۳ میلیون دنبال کننده دارد.

حساب کاربری BarackObama@ در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد و او برای انتشار توییت هایی که خود می‌نوشت از حروف اختصاری BO استفاده می‌کرد که مخفف نامش است.

وبلاگ کاخ سفید نوشته است: شناسه توییتری POTUS@ راه جدیدی برای رئیس‌جمهور اوباما در جهت تعامل مستقیم با مردم آمریکا است و با توییت هایی که اختصاصاً به دست او نوشته می‌شوند، بروز خواهد شد.

اوباما متعهد است تا دولتش را به‌عنوان بازترین و مردمی‌ترین دولت در تاریخ آمریکا بنا کند. POTUS@ جایی جدید برای تعامل آمریکایی‌ها با او درباره مسائلی است که به آن‌ها اهمیت می‌دهند.

اوباما در حال حاضر یک توییت کرده و ۶۵ نفر ازجمله بیل کلینتون، جرج بوش پدر و حساب کاربری بانوی اول آمریکا را دنبال می‌کند، اما هیلاری کلینتون، جرج بوش پسر و نخست‌وزیر بریتانیا، دیوید کامرون را دنبال نمی‌کند.

به نوشته بی‌بی‌سی، حساب کاربری آقای اوباما در لحظه تنظیم این خبر حدوداً ۸۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

پاپ سابق، بندیکت شانزدهم در حساب کاربری توییتر انگلیسی خود توانسته بود در روز نخست راه‌اندازی در دسامبر ۲۰۱۲، نزدیک به ۲۸۰ هزار فالور را جذب کند.

حساب کاربری پاپ فرانسیس اما ۶.۱ میلیون دنبال کننده دارد. او تنها هشت حساب کاربری دیگر خود به زبان‌های دیگر را دنبال می‌کند.

ایسنا گزارش داد: حساب کاربری جدید رئیس جمهور آمریکا تحت عنوان @potus توانست در کمترین زمان ممکن به یک میلیون دنبال کننده در توییتر برسد و در این زمینه یک رکورد در گینس ثبت کرد.

رکورد قبلی در این زمینه در اختیار رابرت داونی جونیور بازیگر آمریکایی بود که صفحه اش در توئیتر ظرف ۲۳ ساعت و ۲۲ دقیقه به یک میلیون دنبال کننده رسید.

این موضوع تازه ترین رکورد اوباما در شبکه های اجتماعی است. حساب کاربری @barackobama که توسط یک موسسه غیرانتفاعی اداره می شود بیشتر فالوور را در بین تمام سیاستمداران جهان داشته است و توئیت اوباما مبنی بر انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهور در سال ۲۰۱۲ هنوز در بین سه توئیت برتر که بیشترین بازتوئیت را تاکنون داشته اند، قرار دارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول