«فعالیت رسانه ها در برابر تهدیدهای فضای مجازی توسعه یابد»

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از تسنیم، بهرام عبدالحسینی در همایش کشوری مسئولان بسیج رسانه و معرفی شهید شاخص کشوری سال ۹۴ بسیج رسانه اظهار داشت: بسیج وارد فضای رسانه‌ای شده و هرچند عمر چندانی ندارد اما می‌توان امید داشت که بسیج در هر زمینه‌ای ورود کرده موفق بوده است.
وی افزود:  موفقیت بسیج به علت اخلاق و پیوند آن با ولایت بوده و بسیجیان با عشق و ایثار هستند و اگر این فضا وارد فضای رسانه‌ای شود تحول بزرگی ایجاد می‌کند.
مدیرکل صداوسیمای گلستان تصریح کرد: با ورود بسیج به این فضا در چند سال آینده شاهد تحولات بیشتری خواهیم بود.
به گفته وی، اگر خوب رصد نکنیم و اطلاع نداشته باشیم نمی‌توانیم نسخه خوبی بپیچیم و امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای است و بسیجی نمی‌تواند در فضای رسانه‌ای و مطبوعات حضور نداشته باشد.
عبدالحسینی تأکید کرد: ما از مسائلی مانند ماهواره عبور کرده‌ایم و باید وارد فضای مجازی شویم و باید برای این فضا خوراک داشته باشیم و فضای مجازی آن‌قدر آلوده است که گاهی برای جامعه بحران می‌آفریند.
وی گفت: غربی‌ها در قالب‌های راست و درست محتوای غلط می‌دهند اما اگر دقت کنیم می‌بینیم که دارند دشمنی می‌کنند، امروز بزرگ‌ترین چالش ما این است که باید سواد رسانه‌ای داشته باشیم و سطح سواد رسانه‌ای خود و جامعه را بالا ببریم تا دست‌خوش این مسائل نشوند.
عبدالحسینی اظهار کرد: نمی‌توان گفت که فضای رسانه‌ای و فضای مجازی نداشته باشیم اما باید سواد رسانه‌ای داشته باشیم و امروز رسانه‌ها تعیین می‌کنند مردم چه بکنند و چه نکنند، اگر سواد رسانه‌ای باشد با این موارد مبارزه می‌شود.
وی افزود: اگر سواد رسانه‌ای را بالا نبریم به مشکل برمی‌خوریم و بسیج می‌تواند وارد این عرصه شود تا فضای رسانه‌ای در چند سال آینده تغییر کند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول